piątek, 28 maja 2010

WBK ciąg dalszy...



Jak się okazało w kombinowaniu kasy z założenia konta w WBK można zarobić nie 100zł a tylko ok 90zł. A to wszystko za sprawą płatności za kartę która wynosi 3zł miesięcznie. Nie przejmuję się tym zbytnio choć nie ukrywam że jednak liczyłem i na te 10zł:)
Podsumowując do końca promocji został TYLKO i wyłącznie PONIEDZIAŁEK- 31.05.2010r. Tak więc został już tylko jeden dzień na zdobycie jakiś ludzi do założenia konta (tylko pon bo w weekend banki są nieczynne).
U mnie wygląda tak że udało mi się zwerbować trochę ludzi:) Powiedzmy że plan sięudał choć nie jestem z niego w 100% zadowolony.
Do rzeczy: Mam 3 osoby na których zarobie ok 90zł za osobę (ponieważ nie chciały prowizji) oraz jedną osobę na której zarobię 45zł (wzięła prowizje kolejne 45zł). W ogólnym rozrachunku zarobie na wszystkim jak na razie ok 315zł.
Mam nadzieje że w poniedziałek znajdę jeszcze kogoś. Wstępnie chciałem zwerbować ludzi za ok 500zł zysku, no ale nie udało się. Mam na oku jeszcze 2 osoby- każde będą chciały na 100% prowizji. więc jeszcze max. zarobiłbym 90 zł.

Pocieszam się faktem że wpadłem na ten pomysł a realizacja poszła dość pozytywnie. W sumie nie mam co kręcić nosem bo na transakcji nie straciłem:)
Kolejną sprawą jest to że będą lekkie perturbacje odnośnie pieniędzy na koncie super oszczędzającym. Muszę przecież przelewać 1000zł miesięcznie. Tak wiec nie jestem w stanie przewidzieć ile będzie odsetek wreszcie i jak to będzie.
Po kilkunastu dniach od przekształcenia projektu 3 zł w 10 zł - trochę się męczę. Jednak moje finanse odczuły ten odpływ gotówki. 10zł dziennie- to już dużo i widzę to po sobie i swoich finansach. No ale zobacyzmy jak będzie dalej- Do Przodu!
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz