sobota, 22 maja 2010

Ucz się człowieku ucz...


W internecie znalazłem informację o szkoleniu "Jak inwestować w KRYZYSIE?" który prowadzi sam Robert Kiyosaki wraz z żoną bodajże. Oczywiście nie stać mnie żeby jechać osobiście na szkolenie i wyłożyć kupę kasy na nie. A chciałbym się czegoś więcej nauczyć co by pomogło mi w osiągnięciu mojego celu. Na szczęście natrafiłem na stronę www ze szkoleniami która umożliwia przebycie "Jak inwestować w KRYZYSIE?" drogą elektroniczną przez sieć. Co ważniejsze ta przyjemność kosztuje mniej niż 50 zł więc czemu nie spróbować? Co najwyżej stracę te 50 zł i trochę czasu. Natomiast jeśli się czegoś nauczę- będzie to wspaniała inwestycja. Nie chce robić nikomu reklamy i naganiać tak więc nie podaje żadnych nazw firm, stron www i w ogóle. Dałem tylko link do strony organizującej to szkolenie przez sieć. Ja się już zarejestrowałem i wpłaciłem pieniądze. Miejmy nadzieję że się nie zmarnują:)

szkolenie "Jak inwestować w KRYZYSIE?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz