sobota, 22 maja 2010

Mój nowy sposób motywacji! (mojego autorstwa)

Jesteś smutny? coś cię znużyło? brak ci motywacji? Dzisiaj wszedłem na allegro żeby wystawić dwa komentarze za transakcje. Po ich wystawieniu przeszedłem do zakładki z moimi komentarzami wystawionymi przez innych użytkowników. I tu bardzo pozytywne zaskoczenie. Przeczytałem te komentarze i świetnie mnie to zmotywowało do dalszego działania oraz wzmocniło moje pozytywne myślenie:) Fajnie jest słuchać komplementy i pochwały. Pozytywne komentarze właśnie nimi są. Dlatego tak dobrze wpłyneło to na mnie. Gdy będę czymś zdołowany lub po prostu zmęczony działaniem- przeczytam kolejny raz komentarze:D
Tak więc jeśli masz konto na allegro i masz na nim pozytywne komentarze- nie wahaj się. Przeczytaj je, uśmiechnij się i rób dalej to co do ciebie należy! To działa!!!
A jeśli nie masz to przeczytaj moje:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz