środa, 12 maja 2010

Techniczna strona mojego Nowego PLANU



Techniczne punkty mojego Nowego PLANU:
cz. I (10 tys zł do wakacji):

Jak to zrobię??(potencjalne źródła pieniędzy):


- klocki lego
- pozostałe suplementy diety
- przeczytane książki
- uszkodzone 2 telefony komórkowe
- stara kość RAMu
- sprzedaż gruchota (uszkodzone auto)
- misiek z TVN
- praca na weekend
- praca w komisjach wyborczych
- napisać tą książkę o odchudzaniu??
- oszczędności z pieniędzy przeznaczonych na studia
- może zakłady sportowe??? (STS, Fortuna, Profesional)

- projekt 3 zł
- konto mocno oszczędzające


Czy mi się oda na tym wszystkim zarobić przeszło 2 tys zł?? Hm... Jeśli nie to kombinować będę dalej:)

Acha:
wrak auta jest wart koło 500 zł: tylko problem jest inny: kto go będzie chciał kupić? (brak OC i przeglądu)
Miśka z TVN teraz nikt nie chce kupić- bo akcja się skończyła
praca w weekend? hm... teraz nadchodzi czas wytężonej nauki i sesja heh...

Zobaczymy jak to będzie!!! Do dzieła mam mało czasu!!!

PS: Odnośnie części 2 mojego Planu będzie później. Zapewne pod koniec czerwca- gdy uporam się z cz 1 :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz