czwartek, 20 maja 2010

Dzisiaj nieco luźniejszy post. Czyli moje Materialne Zachciejki:)

Poniżej przedstawiam moje "zachciejki". Nie nazywam ich marzeniami bo ja o nich nie marze- ja je po prostu chce:) Niestety mam słabość do pięknych starych aut. W sumie chyba większość facetów jest miłośnikami dobrych dyliżansów :) I to takich z duszą...
Moje top 4:


Ford Mustang z 1967r:) zdecydowany numer 1 ! (cena ok 60-70 tys zł)


VW Karmann Ghia z 1971r. (cena ok 25-30 tys zł)


Porsche 911 :) (cena ok 60 tys zł)




Oczywiście nieśmiertelny VW Garbus (cena: ok 5-7 tys zł)

Z tego co się orientuję realne szanse posiadania któregoś z tych cacek są dość duże:) W sumie zaryzykował bym stwierdzeniem iż na pewno będę miał jedno z nich- tylko jest to kwestia czasu :D Tylko jakiego???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz