piątek, 21 maja 2010

kupiłem 2 nowe książki "4-godzinny tydzień pracy" - Timothy'ego Ferriss'a, oraz "Jednominutowy milioner. Światła droga do bogactwa" Marc Victor Hansen, Robert G. Allen;
Miejmy nadzieję że coś z nich wyniosę dobrego. Czytam już pierwszą i jak na razie wywiera na mnie pozytywne wrażenie. Jak przeczytam napiszę coś więcej, a jak ktoś poprosi może wrzucę na bloga całą książkę:)
---------------------------------------------------------------


Wielu ludzi żali się że nie mają odpowiedniej wiedzy do tego by zacząć działać w sferze finansowej. Nie wiedzą nic o oszczędzaniu, inwestowaniu, giełdzie, biznesie. Oczywiście także narzekają że kursy są monotonne, nieciekawe i oczywiście za drogie.

No to ja mam propozycje dla takich pesymistów:

kursy NBP


I jak da się? Jest wiedza, jest konkretna, jest przede wszystkim za darmo a co najlepsze NBP wydaje jakieś certyfikaty związane z tymi kursami!
Teraz nie możesz już się wymigać, nie masz żadnej wymówki. A jeśli ponownie jakąś znalazłeś to znak że jednak nie chcesz nic zmienić w swoim życiu. Ot co.
PS: Możesz jeszcze powiedzieć że nie masz czasu: ?? Jak to nie masz w tyg choćby 2h? Masz tylko musisz sobie to uświadomić. Ja np wstaję wcześniej niż muszę. Tzn o 5 rano zamiast 8. I te trzy piękne godziny poświęcam sobie- książki, e-learning, blogi o podobnej tematyce itp...
Pozdrawiam wszystkich pesymistów! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz