środa, 11 sierpnia 2010

Klocki + Ciuchy



Dziś zakończyła się aukcja pierwszej tury klocków LEGO. Ogólnie poszły za 212,50zł za 4,3 KG.

Aukcja tutaj:

aukcja LEGO


Daje mi to ok 50zł za 1 KG czyli niby o 10 zł więcej niż zamierzałem sprzedać. Do tego niestety dochodzą koszty związane z wystawieniem aukcji i prowizja od sprzedaży (zdziercy!!!) w sumie ok 11zł po to żeby w ogóle Lego sprzedać. Pozostaje mi zysk na poziomie ok 26,80 na 1 KG klocków. Niestety od tego trzeba by było odjąć jeszcze koszty dojazdu na rewir do roznoszenia ulotek, koszt kleju oraz taśmy klejącej.
Ogólnie nie prowadziłem skrupulatnie kosztów związanych z roznoszeniem ulotek ale na sam klej i taśmę wydałem ok 60zł.
No ale jak na razie liczmy za ten 1KG 26,80:) Dobra cena. Choć bałem się że nie będzie ona aż tak wysoka (allegrowicze czekający do ostatnich sekund aukcji).

Trzeba kuć żelazo póki gorące dlatego wystawiłem kolejną aukcję z klockami. Ten projekt raczej będzie już działał na zasadzie tylko i wyłącznie sprzedaży. Nikt już nie zgłasza się do mnie z nowymi dostawami mimo iż ulotki se roznoszone. Nie wiem co z tym zrobić. Jeśli ktoś ma pomysł to proszę o wykazanie się:)

Nowa aukcja klocków poniżej:

NOWA aukcja LEGO




Ostatnio zauważyłem u siebie problem z brakiem pomysłów na robienie pieniędzy. Nie wiem czemu tak się dzieje bo zawsze pomysły mi wpadały do głowy- gorsze czy lepsze ale zawsze. Teraz mam stagnacje. Nie wiem czemu. Ale na szczęście to SZCZĘŚCIE mnie nie opuszcza i dziś rano ok 8.00 obejrzałem program który opisywał zakupy w secondhandach (ja to pieszczotliwie nazywam w "lumpach"). Mówili o tym co można w nich kupić, za jakie ceny, że są perełki i takie tam pierdoły. Pomyślałem czemu nie? Czemu by nie zrobić z tego jakiegoś użytku? Od razu zadzwoniłem do mojej dziewczyny i opowiedziałem o pomyśle. Miałem kupić bardzo tanio markowe ciuchy w secondhandzie i sprzedać je z jakimś tam zyskiem na allegro. Ogólnie nie wiem jaki z tego może być ten zysk- ale wszystko co będzie wynosiło więcej niż wydałem na ciuchy będzie mnie cieszyło. Moja zasada brzmi: Byle tylko na tym nie stracić!
Tak więc mniej więcej po 15 min byłem już w drodze do swojego pierwszego celu- sklepu z odzieżą na wagę. Dziś wydałem na ciuchy ok 85zł. Kupiłem parę podkoszulek, spodnie, jakieś swetry itp. Ogólnie gdybym chciał się tak ubierać scyzoryk nie otwierał by się w kieszeni na myśl o tym że znowu potrzebuje kolejne spodnie bo tamte popruły któryś raz z kolei.
Tak więc co nieco kupiłem czy tam zainwestowałem. Wszystko zależeć będzie od pierwszej partii. Jeśli na tym zarobie cokolwiek czyt. z wydanej stówy będę miał 140-150zł będzie to mój nowy projekt. Zresztą zobaczymy jak będzie. Może być tak (bardzo prawdopodobne) że wtopie te 85zł i nic z tego nie wyjdzie. Ale za to ciuchy na przyszłość będą??? :D Tak więc zajmę się tym co mi najlepiej wychodzi- handlem, sprzedażą, marketingiem, psychologią i wszystkim co związane jest z zarabianiem kasy.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz