niedziela, 7 listopada 2010

Poznaj 7 filarów sukcesu



Znalazłem się (zupełnie nieprzypadkowo) na stronie "finansowej". Akurat była na niej ciekawy artykuł dotyczący spostrzeżeń dwóch bardzo młodych (ale nie tak jak ja) 22 letnich ekspertów bogactwa. Nie wiem jacy to "eksperci" czy tylko się taki mianują czy na prawdę co nieco mają wiedzy o tej branży. Chłopaki stworzyli książkę w której widnieje 50 wywiadów z bogatymi ludźmi. Kurde swoją drogą to ciekawe bo ja chciałem zrobić coś podobnego, tylko wywiady w moim pomyśle miały by tylko wirtualną formę. Także wysnuli ciekawe spostrzeżenia.
Po jako takiej analizie wniosków muszę się z nimi z grubsza zgodzić. No może poza czwartym punktem. Oczywiście z całą listą zapoznacie się tutaj:
jak zostać nastoletnim milionerem

Ciekawe są także wypowiedzi osób które zapoznały się z listą- wyrażają swoje poglądy poprzez komentarze:) Choć jak niektóre czytam to nasuwa mi się myśl że Polacy nigdy nie przestaną się kłócić, obrażać i lekceważyć. Ale to temat na osobny wpis także nic o tym dzisiaj.
Na stronę www młodocianych ekspertów można natknąć się tutaj:
youngentrepreneurs.50interviews.com


Na koniec dodam iż ocenę tych młodych ludzi pozostawię wam. Nie potrafię obiektywnie określić jaką oni mają wiedzę i czy w ogóle mogą mianować się ekspertami. Co nie znaczy że nic się od nich nie można dowiedzieć czy nauczyć:)
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz