piątek, 30 lipca 2010

Nauka Bracie!!!



Każdy przyszły przedsiębiorca, businessman, człowiek który chce być niezależny finansowo powinien całe życie się kształcić. Nie mówię tu tylko i wyłącznie o aspektach finansowych czy ekonomicznych- powinien mieć świeży nastawiony na informacje umysł.
Przejdźmy do sedna sprawy: Zapisałem się na szkolenie finansowane z UE które składa się z kilku cykli:
- Podstawy rachunkowości
- Finanse dla nie finansistów
- Alternatywne źródła finansowania poprzez sieć Aniołów Biznesu i fundusze Venture Capital
- Fundusze UE
- Zasady poprawnego wypełniania dokumentacji konkursowej
- Zarządzanie firmą

Jedynym problemem jest to że jeśli opuszczę więcej niż 20% muszę zwrócić 100% kosztów szkolenia czyli 1200zł. Z tego co patrzyłem na harmonogramie każdy cykl to ok 4h zajęć. Myślę że nauczę się czegoś przydatnego tam. Przynajmniej taką mam nadzieję, a spróbować trzeba, w szczególności tych finansów i zarządzania firmą:D Bo to mnie najbardziej interesuje.
Zaczynam od 03.08 później napiszę wrażenia po szkoleniu
Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Byłem na takowym szkoleniu unijnym i powiem szczerze że szkoda mi że kasa z naszych (wysokich) podatków idzie na takowe projekty.

    Co wyniosłem ze szkoleń? Chyba tylko ciastka i napoje.

    OdpowiedzUsuń