poniedziałek, 26 lipca 2010

Wydatki, wydatki ...



Miesiąc lipiec niestety zapisze się nieco niechlubnie w mojej pamięci. Z jakiego powodu? Ano z takiego iż w tym miesiącu miałem naprawdę wiele wydatków, co najlepsze nieprzewidzianych. Ostatnio jadąc autem (przez nieuwagę i w sumie głupotę) zahaczyłem listwą podprogową oraz tylnym kołem w kant wyjazdu z garażu. Efekt? Opona do wymiany a listwa odpadła i jest popękana- także prawdopodobnie do wymiany. Koszt opony (takiej samej rozmiar, bieżnik itp) to ok 100-200zł w zależności od stanu lub nowości. Listwę znalazłem jedną jedyną na allegro- 200zł!!! plastikowa listwa!!! EH ;] razem może być ok 400zł lecz to nie wszystko. W związku z planem B potrzeba było mi wagi, którą... pożyczyłem oczywiście by zmniejszyć koszty. No i zmniejszyłem tak że dziś torba w której miałem wagę upadła mi na asfalt w Katowicach i tyle było po wadze. Szklana niestety. No cóż koszt nowej koło 80zł. Tak więc strat ok 500zł w jednym miesiącu!!! Ani nie chce myśleć co może się jeszcze stać. do końca miesiąca jeszcze trochę czasu niestety zostało.
Co do klocków nie jestem w stanie teraz powiedzieć ile jest KG. Ale doszedłem do wniosku że muszę zacząć wystawiać już aukcje by była płynność finansowa przedsięwzięcia. Oczywiście aparatu fot. nie mam więc muszę go skombinować skądś tak więc nieuniknione kolejne straty- choć staram się o tym nie myśleć. Chcę aukcje wystawić od środy ok godz 19-20. Są to w moim mniemaniu najlepsze godziny na zakończenie aukcji. Każdy odpoczął po robocie, zjadł obiad/kolację więc odwiedza internet w różnych celach- ma czas wolny. Co do dni najlepsze chyba są: Sobota, Niedziela, Środa, Czwartek. Dwa pierwsze ponieważ są to powszechnie dni wolne od pracy- dla większości ludzi. A dwa kolejne dni sa po prostu w środku tygodnia- w pon i piątek myślimy bardziej o powrocie do/z pracy a nie o aukcjach allegro.
Jeśli ktoś ma lepsze pomysły czekam na podpowiedzi!
Tak więc już prawie miesiąc projektu a oczekiwania były wiele wiele większe niż efekty. Cóż mam jeszcze trochę czasu. Może za bardzo się opieprzam? Może coś robię nie tak? Muszę się głęboko zastanowić i poszukać problemu...
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz