środa, 14 lipca 2010

Szczęście za 1 ZŁ :)



Dzisiaj znalazłem na swojej drodze szczęśliwe 1zł:) Nie 1GR, nie 10 GR tylko 100 razy więcej! Czyli sto razy więcej szczęścia:) Uznałem to za dobry znak... I mimo dzisiejszego złego poranka związanego z zerwaniem wszystkich ulotek które wczoraj rozwiesiłem. Opisałem więcej na ten temat w komentarzu we wcześniejszym poście.
Tak czy inaczej- mam 100 razy więcej szczęścia niż przedtem:)

Na dzień dzisiejszy mam już ok 20 KG klocków. Trochę mało jak na 3 miasta ale nie narzekam. Będzie lepiej tylko musi minąć trochę czasu. Zostało jeszcze wiele do zrobienia. Szacowany zysk (jeszcze nie zrealizowany) wynosi zatem ok 400zł na czysto. Ale to tylko sucha spekulacja.

Przynajmniej szczęście mnie nie opuszcza! Więc MUSI być dobrze!

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. No Ja kiedy opublikowałem wpis o tym, że muszę dorobić 250zł, znalazłem 150zł. Kiedyś mi ukradziono podobną sumę podczas do-rannej libacji. Jak widać równowaga w przyrodzie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe ja wczoraj zostawiłem telefon w autobusie przejechał na końcowy przystanek i kierowca wracając podał mi go ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieniądze jednak leżą na ulicy.

    OdpowiedzUsuń