sobota, 20 marca 2010

Wiosenne porządki? Czyli sposób na dodatkowe pieniądze

Postanowiłem zrobić "pieniężne" porządki wiosenne. Chodzi o to by znaleźć nie potrzebne już, nie używane buty, ubrania, książki i inne przedmioty które nie są zniszczone (mają jakąś wartość i da się je sprzedać). Zmusiło mnie do tego oczywiście brak pieniędzy:) więc pomyślałem czemu nie- zawsze jakieś pieniądze wpadną do kieszeni.
(później napisze co i za ile sprzedałem)

Ponadto leciutko wtrącę odnośnie nowego biznesu, no- projektu. Otóż już zarabiałam tak, ale miałem przerwę z powodu zimy- teraz znowu wracam do gry. Na razie powiem tylko że chodzi klocki. O pozyskanie klocków. Sprzedaż klocków. Zarobek na klockach- dokładnie ok 150% zarobku w stosunku do wtopionych pieniędzy na początek. To jest ogromna stopa zwrotu. Rynek jest duży- chociaż ograniczony obszarem do którego mogę dojechać i czasem. Mogę się pochwalić że zarobiłem na nim już 600zł. Teraz pora reaktywować system:P Najpierw reklama, później zebrać pieniądze na start i jazda!!
Zobaczymy jak to pójdzie- mam nadzieje że bogato. I mam nadzieje że jak najszybciej zrobi się ciepło by biznes mógł funkcjonować.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz