sobota, 6 marca 2010

65 dni Projektu 3 zł, lokata, blog...

Dziś minęło właśnie 65 dni projektu 3 zł. Co osiągnąłem? A no na pewno nie tylko pieniądze, ale także nauczyłem się cierpliwości, skrupulatności, rezolutniejszego kombinowania a przede wszystkim SYSTEMATYCZNOŚCI.

Projekt przyniósł 305zł w ciągu wyżej już wymienionych 65 dni. Założyłem także konto oszczędnościowe dla projektu.
Wszystko w ciągu 65 dni, a do końca pierwszego etapu pozostało już "tylko" 300 dni. w sumie to dużo, ale i mało- bo przecież co można wielkiego zrobić w ciągu 300 dni. A można! i ja to właśnie "coś" zrobię.

Założyłem także lokatę w Open Finance.

Redaguje i prowadzę tego Bloga.

Realizuje na dzień dzisiejszy 2 projekty Biznesowe z czego pierwszy(wymieniony pare postów wcześniej) jest jeszcze w powijakach i jest nie sprawdzony, natomiast drugi czeka na swoją 2 edycje:) i napawa mnie oczywiście optymizmem:)

Jasno zdefiniowałem sobie cele, marzenia- do których rzecz jasna dążę.
A wszystko trzeba pogodzić z uczelnią, domem, życiem prywatnym i innymi obowiązkami:)

Pozdrawiam i życzę sobie bardziej owocnych pozostałych 300 dni!!!
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz