czwartek, 4 lutego 2010

Postanowienia sportowe na rok 2010?

Witam.
Dziś z innej beczki. Deklaruję się co do swoich osiągów sportowych. Tzn- mam zamiar przebiec swój pierwszy dłuższy bieg- półmaraton w Dąbrowie Górniczej w kwietniu z pierwszym przyzwoitym wynikiem. Co oczywiście warunkuje ciężkie codzienne treningi.
Później organizowany w sierpniu bodajże 15. Mocny bieg, katorżniczy- spełnienie jednego z moich marzeń- bycie w pierwszej 50 biegu. A później oczywiście w pierwszej 3:P
I oczywiście pierwszy maraton trzeba zaliczyć. Nie ważne miejsce. Ważny udział. Choć znając siebie oczywiście będzie parcie na miejsce wysokie... Prawdopodobnie pod koniec roku 2010 ponieważ to już grubsza wyprawa która i tak nie powinna być podejmowana przy niecałym 1 rocznym treningu... Eh ambicje:D

Jeśli chodzi o bieganie to chyba na ten rok wszystko. Oczywiście fajnie by było w międzyczasie w tym roku zaliczyć Rysy a mianowicie Gerlach. To na ten rok postanowienie. No i przy okazji Gerlacha jest jeszcze parę szczytów nie zdobytych przeze mnie powyżej 2 tys m.:P wiec tez wejdą w moje pole rażenia.

Od dziś zaczynam trening do biegów, Na początek 5km biegu swoim tempem - może coś z tego wyjdzie... a za tydzień pomyślimy o planie treningowym przy czym moje wymiary:
(trochę groteskowe):
wzrost:175cm
waga: 95kg... masakra.
bmi: zgodnie z kalkulatorem BMI
"Twój wskaźnik BMI wynosi 31.
Otyłość I stopnia! Już dziś podejmij kroki, żeby zrzucić nadmiar kilogramów."

Tak więc wiele osób znających się na rzeczy powiedziało by mi że najpierw dieta i nie mam co myśleć o startach. Nie słucham takich realistów:P

Jeśli chce myśleć o biegach muszę zbić wagę do tzw "prawidłowej":
Waga prawidłowa: od 59.7 kg do 76.3 kg

w przypadku biegów najlepiej gdy to będzie przedział oscylujacy wokół 67kg. Eh...

28kg!!:D kurde... trochę dużo za dużo.

jest przede mną pracy dlatego Zegnam się na razie.
Idę biegać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz