środa, 22 grudnia 2010

A Grudzień mija...


Witam!
Coraz mniej mam czasu na pisanie nowych postów. Ostatnio pracuje po 10-12h na stacji. Angażując się całym swoim umysłem i ciałem:)
Pochwalę się nawet iż dostałem dodatek 100zł za "Poświęcenie w pracy" :) Ucieszyłem się z tego powodu. I mam zamiar troche pieniędzy wydać na przyjemności. Praca na stacji przysparza mi trochę stresu wiec relaks musi być od czasu do czasu.

Co do liczenia natężenia ruchu drogowego to wykonałem dwa zlecenia. Tyle było i więcej przez następne 5 lat nie będzie. Tak słyszałem. W aucie wymarzłem i wynudziłem się. Zaliczyłem 2x 16h pracy co daje mniej więcej 320zł + zwrot kosztów benzyny. Kasa będzie wypłacona w styczniu.

O problemach z pieniędzmi i mieszkaniem nie będę pisał ponieważ one są i na razie nie ma pomysłu na rozwiązanie problemu. Zresztą święta tuż tuż i nie chce się dołować ponownie.

Jestem urodzonym obserwatorem, dlatego chętnie przechadzając się po sklepach obserwuję ludzi. Polacy żyją w myśl : "Zastaw się, a Postaw Się!" W centrach handlowych jest szał. Jeśli widzą słowa: "gratis", "promocja", "tanio" Wariują jeszcze bardziej. Nic dziwnego iż producenci nakręcają rynek a przerób sięga pewnie nierzadko powyżej 100%. No ale cóż. Ja tylko patrze i myślę. :)

Jestem świadomy tego iż na stacjach benzyna podrożeje (pb95) zapewne do 5zł za litr. Paranoja no ale co zrobić. Wycfaniłem się. Miałem 2 baniaki każde po 20L. Oraz zbiornik paliwa w aucie. Ostatecznie zatankowałem za 300zł paliwa (63,5L PB) za 4.72zł/1L. Już wiem iż na dzień dzisiejszy zaoszczędziłem dzięki temu 3,50zł :D Ale poczekajcie. Jeszcze cena wzrośnie. Może nawet do 5zł więc oszczędzone złotówki będą sie uaktualniać.

Jak na razie to tyle u mnie. Posprzątałem w domu. Pracuje dalej. Sprzedaje resztę klocków. Nic nowego. A. Kupiłem książkę: Inteligencja emocjonalna D. Golemana. Mam nadzieję iż znajdę czas na przeczytanie jej. Strasznie mnie kusi. Choć nie mam czasu by ją zjeść.

Pozdrawiam i Życzę Wesołych Świąt!


PS. Po ostatnich obliczeniach przyjmując iż 95PB kosztuje już 4.95 zaoszczędziłem: ok 14,60zł. (Kwota ciągle rośnie)
Obliczenia będą aktualizowane do momentu w którym będę musiał ponownie zatankować:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz